5 Easy Facts About هزینه ثبت شرکت در دبی Described

Wiki Article

محیط زیست پاک می‌مونه با خرید غیرحضوری و صرفه‌جویی در مصرف سوخت، به آبی ماندن آسمان کمک کنید.

شما می‎تونید از طریق ما برای ایشان درخواست ویزا دهید تا مهمانانتان در فرودگاه معطل نشوند.

در این مقاله راهنمای ثبت شرکت در امارات را جهت اطلاع شما همراهان همیشگی ارائه می دهیم.امارات متحده عربی یک مقصد مهم کسب و کار برای سرمایه گذاران خارجی است که می خواهند یک شرکت را در دبی، یک شهر که فرصت های زیادی از جمله مالیات پایین و بسیاری از مناطق آزاد با امکانات مختلف فراهم می کند، باز کند. تشکیل شرکت در امارات روند ساده ای است اگر با مشاوران ثبت سبز که متخصص در ترکیب هر نوع شرکت هستند تماس بگیرید.

شما برای ثبت نام در سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باید گزینه “ثبت نام کاربران” را کلیک نمایید. (تصویر دوم)

برای این منظور همکاران ما در بخش ویزای ایران منتظر راهنمایی شما هستند.

• ساخت و یا تکمیل فرودگاه، بندرگاه، تاسیسات بندری مربوط به آن و سایر ترمینالهای حمل و نقل مسافر و کالا

عدم محدودیت ها انتقال ارز دیگر مناطق آزاد ایران با سایر کشور ها.

اما به صورت کلی برای ثبت شرکت در منطقه آزاد باید مراحل ثبت شرکت مانند تهیه مدارک ثبت ثبت شرکت در امارات شرکت، اجاره و یا خرید مکان فعالیت، درخواست ثبت شرکت و غیره تا انجام آگهی روزنامه رسمی دنبال شود.

در این سال کابین شخصی برای مشتریان راه اندازی شده و اولین مسابقه برای حساب‌های تجاری برگزار شد و ده هزارمین مشتری ثبت نام شده در سایت تور مسافرتی دو نفره به جزایر قناری هدیه شد.

ثبت سهل و آسان شرکتها، موسسات صنعتی، موسسات فرهنگی و مالکیت معنوی از مزایای ثبت شرکت در مزایای ثبت شرکت در دبی مناطق آزاد است.

آیا من میتوانم چنین درخواستی داشته باشم؟و اینکه چه عواملی باعث رد یا پذیرش درخواست من از طرف وزارت امور خارجه ایران خواهد بود؟

انحلال شرکت چگونه است؟ راهنمای مراحل، مدارک، مالیات و هزینه انحلال شرکت

دریافت نوبت شما از سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی پس از انجام اقدامات ذکر شده در این گزینه، تمام شده محسوب می‌شود اما به نکات زیر هم حتماً دقت کنید.

ما می توانیم درخواست ویزای ایشان را به وزارتخارجه ارائه کنیم و در صورت موافقت وزارت امور خارجه و دریافت تاییدیه (کد رفرنس) ایشان می توانند به واحد های کنسولی ایران مراجعه و ویزای خود را دریافت کنند.

Report this wiki page